3B Atentionare: „Inscrisuri in forma electronica” (COVID-19)


Cu titlu de exemplu: Noutate Legislativa primita in timp real de abonatii serviciului 3B Legislatie

Apasa aici pentru a afla detalii despre serviciul 3B Legislatie (Abonament lunar de Noutati Legislative – grupate in tematici, explicate in detaliu plus Consultanta financiara, contabila si fiscala atasata)


ATENTIONARE

Inscrisuri in forma electronica

Cadrul Legal:


Autoritatile si institutiile publice au obligatia utilizarii semnaturii electronice si a documentelor electronice si primirii inscrisurilor semnate cu semnatura electronica incepand cu 07.04.2020.

Actele emise in foemat electronic de autoritatile si institutiile publice vor fi semnate cu semnatura electronica calificata, actele fiind asimilate inscrisurilor autentice.

Inscrisurile semnate cu semnatura electronica avansata sunt asimilate cu inscrisurile sub semnatura privata.

Pentru realizarea obligatiilor mentionate autoritatile si institutiile publice vor pune la dispozitie portaluri proprii sau vor utiliza astefel de instrumente puse la dispozitie de catre terti si au obligatia sa publice in mediul online informatii privind modalitatea de primire a documentelor electronice.

Daca primirea documentelor electronice nu se poate realiza momentan autoritatile si institutiile publice vor utiliza posta electonica.

Andrei Badiu, FCCA, MBA, CECCAR, CAFR       

Partener 3B


Descarca mai jos Atentionarea in format PDF:

, ,
7 aprilie 2020
07
iunie

3B Legislatie: „Declaratia beneficiarului real”

15
aprilie

3B Legislatie: „Zilele libere pentru parinti pentrul anul scolar 2020-2021”

01
februarie

3B Legislatie: „Intocmire si depunere situatii financiare anuale 2020”